eh eh

Sunday, May 06, 2007

teman2 dong

adus rindu tol nk jmpe member2 lama..skang ni sume dh bz,kalo jmpe pon tak dpt nk jmpe sume skali gus.haihh..aku nk jmpe sume...
1)jmpe kwalians
rindu kat geng kwaly aku.geng masa mrsm.ade mcja,azzu,dot,yon,farah,sya,diani,juen,pora,ezzati.banyak cite2 lawak leh kuar ngan diorang nih.argh rindu nk lepak2 tanye kaba.jarang dpt jmpe skali sume lain2 negeri.skang ni sume dh cun2.ngahaha tinggal aku sorg je still sama cm kat skolah dulu.huhu diorang slalu tanye bile aku nk berubah..hahaha ye ah aku nk berubah ah ni =)memories...memories...jom ah buat gathering weyh

2)matrixians
lama tak borak2 ngan apai.dulu ms matrik die ah kwn aku yang best.popular tol die masa kat matrik.sebut je nama apai,sume org kenal,termasuk cikgu2 aku skali.best buddy neh.aku pon tatau ape die nye kuasa sume org suke je kwn ngan die.ms aku kat taylors college,rajin tol melawat aku,ngahah time kasih ah mengilangkan busan aku.slalu blanja aku makan,wpon aku tak makan banyak,last skali die yang abiskan makanan aku.ngahah..member yang sgt baik,rajin amik aku kalo aku takde transport.siap marah aku bile aku balik from ireland naik lrt je smpi umah.thn dpnnye aku suh ah die amik aku.haha..time kasih!baik tol ko ni.

beria2 soh aku knal ngan awek die kat kedah tu.spanjang kehidupanku sebulan kat kedah thn lpas,ade ah 2-3 kali aku pon g ah melawat gf die dkt umah.huhu ntah pape ntah,tak penah2 aku knal ngan awek die.mak bapak gf die siap masakkan aku mcm2 ms aku dtg umah die.mcm aku mkn byk sgt je.dh lah aku tak penah jmpe die seumur hidup aku.huishh..baik btol ah gf die.sbnrnye ms tu aku terasa aku ni mcm wakil apai lak jmpe mak bapak pompuan tuh.mcm2 soklan ah aku kna jwb from bapak gf die.kuikuikui..tapi disbbkan member aku g jugak ah knal family gf die.kagum tol apai dpt gf cmtu.lembut ayu sopan..=)

illi member pompuan yang paling best spanjang idup aku.ms kat matrik die lain klas ngan aku,die dak science comp aku budak hayat.kitorg rapat cm belangkas je dulu.rs mcm die part of idup aku plak.die ni sgt unik.kagum aku ngan die.die ade prinsip sdri.tak heran org nk kate ape kat die.gile byk peminat die ni ms kat matrik.rs cm susah je aku nk idup tanpe die pas aku kuar matrik.huhu..rajin gak jenguk aku kat taylors,lepak2 lama2 kat umah aku.pastu ms die dh nak balik matrik,aku sedey sgt.nangis beria2 ms die naik bus kat pudu.huhu klaka ah plak.sehari aku tak makan.tdo je sbb penat nangis kot.wakaka...bukannye tak jmpe lagi bile2 masa.duk msia je pon.heheheh

3)member sekampung
ctnur ngan hasnur member aku smnjak aku kecik lagi.ms skolah rendah.disbbkan umah diorang dkat2 je ngan umah aku leh ah jmpe slalu.wpon umah ct nur jauh skit kat keramat.tp kire ok ah tu.kitorg tak lepak jauh,dkat2 melawati je bile jmpe.minum2 kat warung,cite2 psl hal masing2.ape progress idup,yang paling best diorang ni mengikuti perkembangan semasa psl politik,akademik,gossip2..eheheh.jadik aku rs sonok nk borak.kekdg jmpe untuk jogging pastu pas jogging g makan.hahah baik takyah jog.rindu ngan diorg nih.mmber seidup semati neh.keskeskes

4)awe
awe ni sepupu aku.muka sgt manis.byk mkn gule ke hape.penasihat utama aku ni.umo die setahun muda dr aku.tp disbbkan die lahir bulan 3 1984,aku 12/1983...kitorg takde ah rs jarak umo sgt.lagi2 die slalu warning aku setiap kali aku bagi bagi nasihat pedas kat die.wakaka..padan muke ko.awe ni kewl..byk sgt cite die.n suke komen ape yang aku buat,ape yang aku pakai.nasihat die wpon byk takleh pakai tapi yang tang2 leh pakai tu mmg sgt bernas ah.ms kecik kitorg sgt rapat smpi ah skang.kalo aku busan2 aku akan tpon die ah.die mmg pendengar setia aku.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home