eh eh

Thursday, April 19, 2007

blabla

final year exam udah start.mlm tadi aku teman liyana buat banner@poster untuk budak2 umah ni yang nk exam.uish semangat tol makcik tu.huhu.terasa umah ni mcm tunku kurshiah college plak,mn taknye sume tradisi tkc die nk bwk ke ghumah ni.haha lantak ah liyana,asalkan ko gembira slalu.hehe

td aku ade exam MI.huahua ape ntah aku jawab.mcq ade 35 question osce nye soklan ade 3.ngahaha..bantai je aku jawab.ape yang aku paham itu ah yang aku jwb.uish..aku mmg dh lama tau aku agak lemah dlm bab IT ni,science computer ke ape2 je ah teknologi ni.aku agak kureng skit.ahaha takleh nk bayangkan kalo aku amik course2 cmtu.ramai gak member2 aku yang amik science comp ni,uish tabik ah kat org2 cmni.terer2.otak aku ni tak ditunekan kepada mende2 cmtu kot.

mlm kang result MI kuar n leh tau whether ko kna oral or tak.taknak oral!kna baca balik report aku tu.iskiskisk..letih tol.hehe aku ni mmg examphobia sbnrnye.kalo ckp psl exam je aku terus cuak.hehe kalo cuak n terus blaja takpe gak.ni aku still lagi lepak2.keskeskes

hmm rs nk bli jam baru ah.asik rosak je jam2 aku ni.bli mahal pon aku leh hancurkan jugak.huh..ape yang tak kena ngan aku ntah.ganas sgt ke?eh..aku ayu ah.wakakaka..=p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home