eh eh

Monday, April 16, 2007

ari ini

aku dh start skolah balik.argh kna btolkan otak aku balik.dpt msg dari adik aku jiha.hmm tersentak jugak ah baca msg die,die soh aku study.die kate study btol2,pelajaran ni makin lama makin susah.ngehehe..baiklah.bagus ah adik aku ni.budak darjah 5 pon pandai bagi nasihat kat kakak die yang sgt pemalas ni.hehe time kasih ah jiha.nnti balik msia kite akan slalu blanja jiha makan secret recipe n beli banyak2 klip rambut sbgi hadiah.

dh abis patho n bacte ni mmg btol2 membuatkan aku sgt relief.lega gile...penat tol nk cuak.pasni exam forensics n spm.hmm kna concentrate ni.skang ni otak aku mmg dh tuned untuk cuti balik msia je.tak sabanye nk duk umah baring2 tgk tv.heheh..nikmat tol

baru2 ni ade sorg budak mana ntah add aku kat ym.uish tak pasal2 je nk carik gaduh ngan aku.tetibe lak tanye aku mn aku dpt id die?haii sape yang add sape ni?ckp mcm tak beralas lak tu.angin tol aku.kalo tak kenal aku,buang je ah id aku dlm list die.ni kecoh2 plak.masa tu terasa cm berasap gile.malas aku nk layan mamat gile mn ntah.
last2 die ckp die sape,rupe2nye kwn lan.uish menyirap tol aku.die kate tu intro je.intro pon intro ah,tapi haihhhh...gile!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home