eh eh

Tuesday, February 27, 2007

ensem beb

ade sorg member aku ni kan,ensemmmm.aku tgk dgn skali pandangan je,rs dh suke.wakakaka.sbb muke cmtu taste aku kot.kang kalo aku ckp ensem,bagi org cm liyana kate biase je.sbb liyana or marisa ke suke laki yang putih,mcm cina2 skit.taste x sama.ahh tak kire,bg aku member aku ni ensem ah.macho ah kirenye.
dgn takde keje aku menyelak page frensternye.wuishh....makin ensem beb!anugerah tuhan.(haa..dah2,skit2 je).

manusia mmg suke tgk benda2 yang cantik ni.sbb itu lumrah manusia.n tak kire laki ke pompuan ke akan mudah tertarik untuk tgk org yang cantik atau dgn kata lain sedap mata memandang.tapi aku tatau ah plak kaum nabi lut,yang ngong pegi suke kaum sejenis.itu lain cite ah dgn ape yang aku nk ckp kat cni.itu attraction yang pelik,mungkin opposite charge yang patutnye ade,dh mutated agaknye.sbb tu ah sama charge pon leh terattract.

ha...pasal orang ensem ni.ade member aku ckp,kalo ko cantik,kemungkinan besar ko akan dapat suami yang x ensem.tapi aku taknak ah kate tak ensem,aku tukar skit ayat kepada ensem yang tersembunyi....heheh sedap skit.kalo pompuan tu kurang jelita,insyaAllah die dpt laki ensem,kacak,tampan juga bergaya.chewaaaahh...keskeskes..
tp kepercayaan yang tidak scientifically proven ni susah skit.kang kalo aku mengharap yang ensem kang,bile tak dpt,sedey plak.kuikuikui.sebenarnya takde ah mslh besar sbnrnye kalo pasangan ko tu ensem ke tak ensem,tapi kalo die mmg untuk ko mcm apa yang Allah janjikan,hmm insyaAllah bahagia.sama sama menuju untuk mencapai redha Allah.
aku ingat sangat dengan kata2 member aku yang menusuk kalbu,die kate kalo ko suke sgt pon si ***** tu,sbb die ensem,baik,sopan sume, tapi kalo dh die tak compatible ngan ko mmg taklehnye.uish mmg makan dalam....
tapi btol jugak ah.kire pasangan ni mengikut compatibility antara satu sama lain.samada ligand itu sesuai atau tidak dgn receptor tersebut untuk menghasilkan comformational change so that further phosphorylation processes will occur.heheh mengarut...
haa..jadik ape yang aku nk ckp disini,lagi2 kepada top 6 snipe lawn girls terutamanya,carik ah org yang ko compatible with.=)

oo ye pasal member aku yang ensem yang aku cite diatas,die mmg ensemmmm.....tapi tak compatible plak ngan aku.tu yang aku reject tu.ekekeke..nasibbbbb =p

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home