eh eh

Monday, February 12, 2007

pengharapan

dalam kegelapan aku mencari
dalam terang aku terkapai
mencari sinar cahayaMu tuhan
maafkan aku tuhan
diri ini hina dan kotor
tapi hati ini meminta dengan penuh belas
cinta agung dariMu
sungguh tak tertanggung olehku
dosa-dosa yang semakin menggunung
hati ini memohon benar
agar dikasihani
agar diberi peluang
mencintaiMu ya tuhan
maafkan aku tuhan
jika diri ini tak punya kekuatan sehebat para sahabat
ketabahan secekal bilal
tapi diri ini masih ingin juga ya tuhan
mengharap belas kasihanMu
agar dibalas rasa cinta ini
jangan Engkau tinggalkan aku ya Allah
jangan Engkau lupakan aku
lemah longlai aku tanpaMu
kusut dan tersimpul
fikiran dan hati tanpaMu
relakanlah andainya aku juga ingin merasa nikmat percintaan berasamaMu.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home