eh eh

Saturday, January 13, 2007

god of wars

smlm dr sampai ke kol 3 pagi main game god of wars.marisa yang start.aku dh tau lama game tu kat ctu.tapi aku jenis yang tak suke main game kat level2 awal.huhu tatau nape.ye mmg game god of wars tu game yang dh agak lama.maybe thn lpas keluar,tak pon thn sblm tu.tp ok ah bg kitorg yang dh agak lama tak main nih.kire ok lagi pe jari2 ku ini untuk menjadi pemain terbaik ps2.wakakaka...
skang dh nk kuar ps3 dh.ps2 pon dh makin kurang popular.takpe2 balik msia ni kalo tak busy aku nk main byk game.main ngan adik aku ayed.
pagi ni smbg main balik game tu.sbnrnye mlm td dh lpas smpi rooftops of athens level,tp disebabkan tak jmpe memory card,kitorg mengalah tutup je tv.sbb dh kol 3 pagi,aku ngan marisa dh tahap lalok ngantuk,wpon otak masih carik jalan cmne nk pegi ke building sblh tu.
memula ingatkan taknak tutup tv,tggu smpi sok pagi,g town carik memory card,tp disebabkan takut kena marah ngan osmet lain,kitorg decided tutup je tv.aku mmg sgt keciwa,sbb dh bersusah payah aku lawan,nk start dr awal mmg agak bengang ah.
soknye sib baik marisa try memory card has yang tertinggal kat umah aku.die lupe nk amik,ms die singgah main devil may cry3 thn lpas.huhu..dgn slamber badaknye kitorg overwrite.skang ni dh kire advance skit level.tp benti jap sbb aku ade exam mcq slasa nih.n marisa pon nk balik ballinasloe isnin nih.bebile ade ms smbg balik ah.

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home