eh eh

Tuesday, November 14, 2006

alam persekolahan

allah oh tuhan
pencipta alam
kupohon dariMu
berdoa padaMu

allah oh tuhan
terangilah hatiku
agar aku mampu
terus maju

allah oh tuhan
pencipta alam
kupohon dariMu
berdoa padaMu

allah oh tuhan
terangilah hatiku
agar aku mampu terus maju..
alam persekolahan penuh dgn cabaran
perlukan kesabaran
keteguhan iman

oooohh tuhan
Aku mahu menimba ilmu
agar aku mampu
majukan umatku
berusaha perlu sedaya yang mampu
dan berserah padaMu

allah yang satu
menuntut ilmu
bersabar selalu
tetapkan dirimu dgn azam baru

alam persekolahan
penuh dgn cabaran
perlukan kesabaran..keteguhan iman...
oooh tuhan...

heheh aku suke sgt lagu nih.aku dgr kat youtube.ntah sape ntah nyanyi.gembira je tgk budak2 tu nyanyi lagu nih.lirik pon best je=)

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home