eh eh

Wednesday, November 01, 2006

sarah

sarah dear,cik polot love you too so much!mmuahh..


suke main ngan aqilah and sarah anak kak ina+abang fendy.comel2!ms aku dtg cni,sarah kecik je lagi.taknak main ngan org sgt.asik nk ngan mak die je.skang ni sarah dh best!yang paling best sarah nk main ngan aku je.heheh..bangga2!keskeskes..
sarah baru 4 tahun.die n aqilah slalu lepak bilik aku kalo dtg cni,sbb diorang nk main kale2 n lukis.disebabkan aku suke melukis n kale2,so aku ade byk kaler;sume ade.pencil colours,crayon,magic colours .

sarah ckp"cik polot,i wish i could be 8 years old".huh?..why sarah?."i want to be like kakak(aqilah),she knows how to draw and colour everything"
hahah aku gelak je.kalo lah die tau betapa sume org nk jadik masa umur mcm die,mesti die taknak jadik tua.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home