eh eh

Monday, October 16, 2006

raya nk dekat dh?

eee raya dh nk dekat!!sonok nk raya,tp sedey ramadhan dh nk abis.hmm...yeay!lagi bp ari nk dpt kuih raya..tak sabarnye!!=))
smlm mkn byk gile.marisa buat laksa sarawak kegemaran kitorg n pisang goreng yang juge kegemaran kitorg.tu tak masuk roti john yang liyana buat.perghh pnuh gile perut aku.rs cramp!terbaring sekejap pas mkn.hahah roque siap shortness of breath lagik ms jadik imam,sbb perut pnoh sgt.alhamdulillah setiap kali ramadhan,rezeki mencurah2..smpi tak termakan makanan.
smlm zai kate die buat kuih raya,ingat leh ah rs.pastu die ckp kuih die hangus,tak jadik.die lupe nk tgk.hmm kempunan..
nk kemas skit umah sblm raya.nk ajak diorang sume gotong royong kemas.byk kena kemas...hmm..ingat lagik thn lpas ke?kitorg beria2 kemas umah,siap pasang lampu kelip2 tuh kat depan umah,pastu pasang lilin.meriah gile..haha..aku tatau ah mane maedy dpt supply bunga api.mlm tu kitorg main kat dpan umah.hahaha..sonok!=)
kalo dulu ms kecik2 lagi best,dpt main mercun,bukan setakat bunga api je.ingat g ms kecik2,aku ngan sepupu aku yang laki main war2.kitorg buat dua kumpulan,setiap kumpulan ade kubu2 masing2.gile ah...main smpi tgh mlm.letak mercun dlm tin ah,supaya bunyik die lagi kuat.hahaha..ms tu kitorg paling suke mercun padi.bakar ujung die,pastu bunyik die,gile ah gempak sbb letak dlm tin.huhu..bestnye kenangan tu.=)suke duk kampung.
sian budak2 skang,tak dpt main sume tu dh.asik kna duk umah je..asik2 main game ps2(wpon aku suke jugak),takde outdoor games sgt.thats why aku slalu ckp kat adik aku,aku kesian tgk die,asik main kat umah je.tak busan ke asik main anak patung.bukannye anak patung tu buley interact balik.busan je..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home