eh eh

Wednesday, September 27, 2006

hehe

arini rs best sgt.aku pon tatau pesal.tapi terasa nk senyum je wpon agak penat klas dr pagi smpi petang tak abis2.aku rs ah sbb aku pki baju yang aku suke kot.logik kan?
aku rs kalo aku pki baju yang aku suke,mood aku akan jadik lagi best.tak kisah ah baju tuh baju umah yang dh lusuh ke.huhu...tapi it feels good.best pe kalo aku tgh stress ke,sekurang2nya ade gak mende yang boleh buat aku happy..=)
td aku wat status kat ym"aku tak suke ko ah,jangan ah perasan sgt,smpi taknak tegur aku".hahah klaka ah sbb ade beberapa org yang response.sbb diorang ingat aku tuju status tu kat dorang.ni sume liyana yang punye idea.die saje soh aku wat status cmtu n tgk ape reaction org.ngehngehngeh...klaka,klaka.suke suke!

p/s:ikut perangai khaleel yang suke buat provocativenye status.=)

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home