eh eh

Tuesday, September 12, 2006

smpi

not sure ape yang aku rs bile smpi galway nih.trasa cm bile dok msia idup aku agak happening.lepak2 ka umah cukup menenangkan.smlm br smpi terasa sakit badan2 aku ni.ngantuk gile plak tuh.smpi je cni aku terus unpack brg2 n nk carik bantal nk tdo.
arini aku skip klas lagik.huhu..sok ah br pegi,tak larat ah ngan jet lag ni.ngantuk tak tentu pasal.
ms naik flite aritu terasa cm sekejap je wpon 12jam.tgk2 dh smpi amsterdam..tension gak ah.tapi bile on d way ke galway terasa lm sgt2.letih...tu yang aku tak suke travelling..hmm
makin lama duk negara org ni,makin aku rindu ngan msia.aku ingat aku sorg je.rupenye member aku sume cmtu.sian kat kitorg...iskiskisk..mcm2 azam aku dgr thn ni dr diorang.aku pon ade azam aku thn ni..yes!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home