eh eh

Saturday, June 03, 2006

main2lah pulak




perjalanan aku kali ni ke blackpool.blackpool bandar yang pelik.rasa mcm mimpi pulak sampai ke town yang pelik tuh.takleh nak cite kepelikan bandar tuh.kalo sesape yang sampai tau kot rasa cmne.
isk..plik2,tak penah aku sampai town camtu,tak rasa mcm UK langsung.mcm bandar yang ketinggalan zaman pon ade.orang die sume pelik2.bandar diorang cam selamber je hias.tah ape ntah die hias.tetibe je ade roket tgh2 town.hahahah.pastuh main gantung je patung tah ape2 ntah kat tiang2 jalan.kelakar pon ade gak
aku,liyana n marisa g main kat theme park blackpool.pleasure beach theme park.wooaaaa..rides die sume mmg best.ahahaha...aku mmg ngaku aku kna ada teman untuk main mana2 rides pon.heheh...aku belom ade kekuatan ah.huhu..sian diorang kena gilir2 dok ngan aku masa main.ngehngehngeh..eh tapi kire ok ah aku main sume rides.gile takut for the first two rides.cuak gile.sakit jantung jugak ah.huhu..tapi lelama tuh dah takde perasaan sgt dh.rasa cam sonok gile kna lambung2.
kitorang start main dari mule die bukak sampai dekat2 die nak tutup.almost every rides kitorang naik excluding yang kanak2 punye ah.sonok!!!
blackpool tu kat tepi laut.isk abis sunburn muke aku.aiseh..balik msia ni msti mak aku tegurnye.huhu..itam ah pulak.cepat beno sunburn..byk sgt melanin ke hape?hehe..
kitorang g gak model village.njoy ah.model village ni ade banyak umah kecik2 pastuh ade patung kecik2 kat keliling umah tuh.kire kite ni cam gergasi ah masuk alam orang kecik2.comel je umah2 n patung orang die.kewl!!
disebabkan dah masuk summer,agak panas ah.pening gak kepala aku.tapi best,sbb dh lama tak kena matahari.takyah ah pakai baju tebal2 sangat.
sblom tuh kitorang g zoo.ahahaha tak best sgt ah zoo die.aku rasa zoo negara lagi best.btol ah ckp liyana,setakat tgk lipas sekor dua je kat zoo tuh.ahahaha...
after all,aku suke ah trip kali ni.sbb rasa cam tak rushing n ikut sesuke ati je bjalan.aku suke gak ah blackpool sbb lain dari yang lain.yang paling best pakcik kat hotel tuh.bestnye die layan kitorang.baik sangat!thanks!=)

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home