eh eh

Wednesday, May 24, 2006

nak balik!iskiskisk...

uishh sume org dh nk packing brg nk balik...aku tak abis g exam nih.aiyaakkk...lamanya nk tggu jumaat..tapi tak ready jugak nk OSCE friday ni.cm tak bsedia je aku ni.byknye nk cover.tak practice sgt plak tu.rasa cm dah mls nk exam2 nih..dh ilang smgt study sbb dh nak balik msia dh.pas abis je exam jumaat ni,aku nk kemas sume buku2..kmas bilik aku,basuh langsir sume.
hahah pdhal balik 12hb.hahah lmbt g.tapi takpe ah yang paling penting aku kna layan smgt nk balik nih.heheheh
adeh ringan poket aku ni nnti.byk mnde nk byr sblm balik ni.duit sewa umah untuk 3 bulan je dah 600euro.lom masuk duit electric,broadband,hadiah2..isk,sakit jugak ah memikirkannye..mn ah nak cekau duit nih.>_<
skang ni aku dilanda syndrome malas yang ganas.banyak beno lepaknye.mls nk stay up.tatau nape,slalu sgt ngantuk awal.kol 10 je dh ngantuk.tapi bukannye aku wat keje keras pon.eh tak paham aku..oo aku tau,aku ni manjakan sgt diri aku ni..caiyuk pulut!!lagi 2 hari je lagi pastu off to holiday.ms holiday tgh main rides tu,aku nk jerit puas2..biar ilang sume rs busan..hahahah
iyahhhhhhhh!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home