eh eh

Friday, May 05, 2006

saya tak suke

yeay arini ade org blanje aku mkn.eh tapi die blanje burger je ah..uishhh mcm tau je sape yang blanje tuh..hmmm sape ek?ceiss soh ckp anonymous konon...nway thanks ek kat org tuh..hmmmnk ckp time kasih pon tatau kat sape.ckp kat blog je ah snang skit...
tadi aku tak g ape2 pon yang ade..hmmm sian aku n stacey rasa cm kna buang je.sbb takde sp nk ajar kitorg sume bz..hmm..dahlah aku blur dgn plastic department nih.klam kabut je...pastu aku pon tatau bile aku kna g OT.sib baik smlm dapat g.nnti aku nk g lagi..mintak2 dpt tgk org wat skin graft.tak aci ah budok 2 org tu je yang g.mn aci kalo dorg je yang g.kite ni blaja medic bukan nk compete cik adik sekalian(james n d)...sume pon akan grad sesama nnti.kat cni kite nk gain same2 ilmu.so kalo ade pape kongsi ah.jangan mkn sorg2...eh aku takde ah marah..just cm rase tak best ah..ye ah kite kan satu team.kalo ade pape yang leh kite wat same2 ajak ah kitorang skali.pastu buat aku rs bersalah aku tak g.uishh tak best ah nih.dahlah susah nk jmpe surgeon2 tuh.tapi ye ah aku mmg ah agree yang aku kna ade inisiatif sdri kalo aku nk sumthing.but the thing is if i dun get the chance,why dun u guys help us out?
eh am i being poisoned by stacey?hahahahah..like that word..nope lah..its not stacey.its just me who created this feeling for those who are selfish by my ownself.
tapi aku igt ah mak aku kate....jangan dok salahkan org lain.kalo org lain tu takleh nk tolong kite,kite yang kna tolong diri sdri.kalo tak smpi bile ah aku nk duk kat tepi sudut bilik ni.yup!thats the motivation for myself today...heheh...need to boost up my motivation everyday so that i wont be so damn lazy tak buat ape2....gain nothing,wasting my time n at the end sedey knapa aku buat cmni n cmtu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home