eh eh

Thursday, April 20, 2006

byk nk tulis sbnrnye...

kekadang tak sanggup nk bangun pagi tetiap ari sbb bile bgn je msti terfikir cabaran dan dugaan yang aku kna hadapi buat sehari tuh.sehari ade 24 jam,hmm..lama jugak nk abiskan sehari tu.mungkin aku ni pengecut.ermm yeke?takut nk hadapi ape yang blom pasti in d future?takut nk handle emosi ms ade prob.tatau nk 'pki' characters ape ms ade masalah.huhu..
lately aku rase aku mcm sedikit plik ngan diri aku.ntah nape aku suke sgt dok sorg2 n mls nk ckp ngan sape2.rs mls sgt nk ckp kat klas tu...sbb dlm otak aku byk sgt mnde nk pk.aku terlalu fokus sgt ke blajo?eh mn ade..hahaha blaja pon tak btol skang nih.aku buat ape pon aku tatau.
tapi mmg social interaction aku dh jatuh ke tahap minima sgt ni.ape jadik ngan aku ni?mls gile nk borak2 ngan dak2 klas kecuali ah grup mate aku.tu lain cite..mmg kna cakap.kang kalo tak ckp kang lain plak jadiknye.but aku honestly enjoy being in that grup.yuhu!sayang stacey n aimi!=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home