eh eh

Tuesday, April 11, 2006

aku kembali


aku tatau pon sbnrnye aku ade blog.hahahha....ntah nape ntah aku try2 nk tgk orgnye blog.last2 terbuka blog sdri..hahaha...tak ke gile namenye tu?gile..mmg gile.ahahah..
nway skang aku dh 3rd med dh pon.nk msk 4th med...hmm..cpatnye masa blalu.kelip2 mata bape kali terus dh ari lain ah.tatau ah ape aku dh wat ngan diri aku ni.smada makin baik atau makin buruk.tu ah memalam org soh muhasabah diri,pemalas.tapi serius ah tak thn.dapat bantal je aku trus nk tdo..dh namenye kaki tdo..tdo je ah keje aku.eh jangan ah tgk kaki aku wei..=p.
aku pon tatau nape org suke sgt buat blog2 nih.aku tgk org lain mcm best je buat blog dorg.eh takde ah aku nk tiru org.korg jangan salah phm.aku sj je.busan2...slama ni suke baca blog org.ape yang best sgt blog ni pon aku tak sure.padahal setakat tulis2,eh type2,pengalaman je...oo ye termasuk ape yang korg rasa korg nk ckp n nk org tau..cmtu ke?ape pon terpulang ah pd individu tu ape yang die nk.pedulik ape aku..hehehe
lately ni aku cm bz skit.skang aku wat endocrine attachment.best gak ah leh thn.prof o brien mmg ah best tapi pesal ntah aku agak takut ngan die.aku rs maybe aku rs inferior skit kot ngan die.ahahah ye ah org terer.aku try gak to be cool.ahahah tapi tatau ah bjaya ke tak.tapi kekadang tu aku rs nmpk gak obvious aku ade sdikit seram ngan die.padahal die punye ah baik..huhu..pe kene ntah ngan aku.tapi aku suke ah dr.dunne..tabik ah kat die..model independent woman tuh..suke2!suke ah cara die ajar.buat aku berpikir ape yang aku kna tau bkn amik bulat2 info yang die kasik.respect2!wpon die tkenal ngan ketegasan die cm singa tuh.ahahah at least die buat aku suke nk tau more about ape yang die ajar.
eh byk lak aku mengarut..aku ade keje nk wat ni.nnti2 ah aku smbg balik.gtg

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home