eh eh

Friday, April 28, 2006

busan

huhu...aku mls gile nk g ward round arini.saje je bgn lambat.tapi sib baik tadi jmpe aimi,aimi cakap ward round takde td,sbb prof dah ward ms kol 8 td n dah abis dah pon by the time dorg dtg.huhu...alhamdulillah..pnat gile arini.badan aku cm sakit2 maybe smlm aku over exercise mmandangkan dh lama tak exercise.pastu terbuat extreme lak.pastu tdo mmg best ah masa badan ko sakit.bgn pagi ni terus aku kmas bilik n siap2 g town.
woaa...best cuaca arini.aku kuar jap ngan nawwar sbb aku nk bli tiket nk g dublin g.tatau nk tdo mn mlm ni.gamble ah busan2 aku tdo epot je tman yat.
tadi aku belek2 buku argos ingat nk bli mp3.tapi bile tgk2 rasa cm mahal lak.baik aku survey kat ebay nnti.tapi dh nk balik dah nih.kang tak smpat lak dpt.hmm..smpat ke ek?tak berani lak nk kate.kang pnat je tggu smpi ms aku balik kang.tu yang tak best tu.hmm..
aku pon tatau nk g mn kat dublin tu.busan ah dublin.sesak gile..pninng pale aku jalan2..
yeay smlm jpa dh masukkan duit.alhamdulillah...leh byr duit umah.kalo tak asik tertangguh2 je.
mana lak juaidy ni...kate nk bincang pasal bacte project..aku nk blah dah ni,nk siap2 kan barang...pastu leh kuar cpat n lepak kat eyre square jap.lepak2 cuci mata..berpikir2...hahah...sonok ah lepak sorg2.heheh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home