eh eh

Tuesday, April 25, 2006

telah lama cinta terbiar

telah lama cinta aku terbiar
cinta yang suci kuletak ditepi
cinta Allah cinta hakiki
astaghfirullah
lemah sungguh hambaMu ini ya Allah
jangan Kau biarkan aku sdri
mnentukan jalan hidupku
mencorakkan setiap hariku dgn garis2 dosa
tak berdaya sungguh aku ini
berikanlah aku kekuatan iman
tunjukkanlah aku yang terbaik
tabahkanlah hati kecilku ini
bukanlah aku manusia skuat Bilal bin Rabah
bukanlah aku seteguh fatimah
aku mengharap belas dariMu ya Allah
loloskan aku dr belenggu dan kerumunan dosa2 ini
moga dpt aku basuh kekotoran daki kealpaan aku
ya Allah besar sungguh kekuasaanMu
bergetar menggigil malu menghadapMu setiap hari
meminta keampunan dariMu
kembalikanlah aku mendakap cintaku padaMu
yang telah lama tersasar

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home