eh eh

Monday, April 24, 2006

ibu oh ibu


adoiii tak sukenye perasaan homesick ni wei.rs nk balik yang bergelora sgt nih.huhu...kalo leh tetiap ari aku nk call msia.waduh2 pak...parah ini..demam agaknye budok ni.
lagi aku nmpk matahari tetiap ari lagi aku rs nk balik sgt.arghhhhhh tensen seyh.slalu aku msg ibu,bestnye.sian kat ibu kna slalu layan aku.hahaha..=p SYG IBU!ngehngehngeh
ibu ckp ayah kna g sarawak sbb kna wat keje skit.maybe dlm bulan 6 srwk nk ade pilihanraya.so kna duk kat srwk for maybe dlm 20 ari.
ibu:ayah kna pegi srwk.die tgh smbhyg n nk kmas2 baju pasnih.jap g die nk g dh.die suke ah pegi jln tapi ibu tak suke.

sian kat ibu.msti ibu busan kalo ayah takde.sbb ayah ah tmpat ibu nk cite byk mende.suke tgk diorg dua.borak2 mcm kawan yang best.no doubt ayah mmg kawan baik ibu.n ibu mcm susah hati kalo ayah takde.konon2 slalu ckp kat aku,ibu tak rindu ayah kalo ayah ade outstation.eleehhh...jgn nk tipu aku ah.aku dh knal ibu pon lame.hehehe...ibu lagi ah knal aku.huhu...dr perilaku ibu pon aku tau sgt kalo ibu rindu kat ayah.mule ah die merungut sane sini,ade je tak kna.pastu ari2 soh kitorg tpon ayah.padahal die yang nk tau ayah sihat ke tak.pastu soh kitorg pulak yang tpon.hahahaha...klaka plak.pastu die taknak plak ckp ngan ayah.aiyyaaa..ego pulak.huhu...takpe2 no worriess.kitoeg sume paham.
hahaha..kekadang nk tergelak pon ade.masa kecik2 tak phm sgt.tapi bile dh besar br phm knapa kitorg slalu kna tpon ayah ari2 bile ayah takde kat umah...=)
ade satu hari tu ibu cakap;
natul kalo nk carik suami yang best,carik ah yang mcm ayah..(smbil tersenyum kesipuan2)
hahah..igt snang ke nk carik cmtu..pfuh jenuh ah...=)
rindu sgt ngan family!!!tak pnah terpikir that i would feel like this.tapi rs rindu wpon susah skit nk handle but it is such a very sweet perasaan,yang ade seronoknye.=)
mmmuahhhh...to all malaysian!heheheh

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home