eh eh

Wednesday, May 03, 2006

hmm..smgt2!

smalam aimi ckp kat aku,aku kna beria2 dgn attachment dermatology nih.jangan memain sgt.put more effort untuk dtg dan sentiasa bersemangat nk blaja..huhu...time kasih aimi..pas aku dgr nasihat die tuh,aku terus rasa smangat nk blaja wpon masih ade perasaan malas n excitement nk balik msia tuh.smgat tu susah nk luntur.
actually bknnye aku nk balik sgt,but its just that aku nk sgt holidays.doing nothing even tho have to do daily routine works at home as a temporary maid.but i wouldnt mind doing all those things asalkan dapat dok umah.ntahle takde langsung perasaan busan dok umah.best je.tapi satu perkara yang kurang best adalah nnti aku gmok.huhu..ye ah dok umah tak wat pape sure aku melantak je.makan je..pastu bile sume org kat umah dh balik aku mkn ngan dorg g..huhu...that is the most precious time yang aku paling suke.borak2 ngan family about their daily life.ahhhh..miss them so much.miss my besfren too!=)hope to see u soon!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home