eh eh

Friday, May 19, 2006

takde tajuk

dah seminggu aku tak g attachment.pfuhh dasat pulut..huhu..eh bkn aku sorg ek..stacey pon tak g gak..heheh ye ah ye ah selasa ni aku g ah.ye2 aku berusaha...
aritu aku excited gile nk balik msia.tapi lelama cm dh ilang dh excited tu.tatau nape..tak bli g pape present kat org2 msia.nnti2 ah,blur sbnrnye nk bli ape untuk dorg nih.kang aku bli je ah coklat bebanyak.tiap2 thn bw coklat..sian dorg...busan dh agaknye..heheh..=P
yeay tak sabarnye nk g london n blackpool ngan liyana n marisa ujung bln ni.really looking forward...nk main2..jalan2..penat2...sonoknye jalan!wpon aku tak suke sgt g UK tu tapi disebabkan atas nama jalan,aku suke je..tapi kalo dpt jln tempat lain lagi best..takleh lupe g italy aritu..>_< sonok gile ah g ngan korg!!jom jalan lagi..
kna berlatih osce plak skang ni..adoi gerard ni mmg nak dera kitorg ke hape?maleh aku osce2 nih...tapi sbnrnye bgs jugak takde ah aku terkontang kanting nk buat kat msia nnti ms balik nih..kompiden skit bile nk ckp ngan patient..huhu hope so!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home