eh eh

Monday, August 07, 2006

dh balik!

lpas sebulan aku dok kedah...pfuhh rasa nikmat bile balik umah sdri.lega!
bestnye duk umah,aku leh tdo,tdo,tdo lagik,tdo lagik skali.huhu..nikmat dunia!heheh
ye2 aku tau kite takleh guna nikmat ke jalan yang tak btol.aduss malasnye nak balik galway.tak puas ah nak bersuke ria kat msia nih.thn2 lpas aku tak rs sgt.ntah nape ntah thn ni rs cm sedey lak nk balik sn.tak puas seyh!
aku nk minum teh ais puas2,makan char kuew teow puas2 jugak.aritu kuar ngan nini.first time jmpe die.pfuihh lembutnye die.kagum2!rs cm aku ni ntah ape ntah.logik ah apai minat dak cmtu.tabik ah kat apai dapat ngorat die.part bestnye nini blanje aku.huhu...time kasih ek!
thn dpan kalo pjg umur aku g lagik ah kedah.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home