eh eh

Sunday, September 17, 2006

hmm

sambutan pelajar baru smlm tak seseronok thn2 lpas.ntah ah.ke aku je yang rs tak happening.ms duduk tgk presidents kedua2 persatuan bagi ucapan aku terasa mcm berada di zaman penjajahan british terhadap tanah melayu balik.eh..takleh komen lebih2.sensitive issue!ssyyyhhh...

nasib baik yang best nye session tangkap gambar dgn osmet2 aku.hahaha aku rs setiap detik kitorang tangkap gambar.sumenye mcm tak penah tgk kamera.tau ah sorg je kat umah ni yang ade digital camera.hahahaha...buta it ke yang lain?kitorg takde ah kaya mcm liyana.bli camera mahal2 tapi simpan kat dlm bilik je.(ayat perli ni kalo ko tak paham)hehe..=p

marisa cakap kat aku smlm satu fact yang aku rasa ade jugak logic nye.nk tau tak ape?
"muke ko akan cantik kalo ko break ngan bf ko".hahaha..aku suke ah fact tu.sbb aku tgk die pon dh bertambah cun since die break off dgn bf die.eh aku tak pastu ah dgn kesahihan fact tu.kitorg saje je borak2 takde faedah.

arini kitorg nk g sheikh khalid punye wedding.meriahnye rasa galway dgn wedding ni.sume org sibok buat decoration n tolong sana sini for the wedding.ade yang buat background as in pelamin kot sbb die tak bersanding.ade yang buat bunga telur ah.rs mcm org melayu plak kawen.first time aku pegi wedding org arab nih.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home