eh eh

Wednesday, September 20, 2006

lupe

recently aku rs cm aku lupe byk mende plak.aduss..cmne ah aku leh lupe mak aku nye burfday.ms g klas medicine ptg smlm br aku teringat tarikh 19/9 sbb ms br nk salin lecture notes.uishhhh bengang nye ngan diri aku nih.pastu abis klas je,tetiba zawani tegur aku.die gtau aritu burfday mak die.dgn bangganye die gtau aku.huhu..rs cm kna slap on my face plak,bile aku tak ingat burfday mak aku sdri pastu tetibe member lain gtau burfday mak die arini.

zawani:pulut!!arini burfday mak aku..hehehe
pulut:ha?yeke?burfday mak aku pon arini gak.(aiseymmen)
zawani:ko dh wish?
pulut:heheh..blom lagi ah.tapi serius aku lupe
zawani:ooo ok.eh tapi mak aku lahir thn 52 ah
pulut:hahaha sama ah mak aku pon..eh sama ek mak kite.kim slm kat mak ko

weekend ni kna tpon ah.tapi nasib baik aku dh wish seminggu awal aritu,sbb aku cm dpt rs yang aku akan lupe.haihhhh...aku mmg lemah ah nk ingat burfday2 ni.sbb aku slalu tak ingat date setiap ari.kpd kwn2 aku,sorry ah kalo aku tak igt burfday korg bile.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home