eh eh

Monday, October 02, 2006

salam perantauan


sbb dh byk kali dh org tanye nape tak nampak gambar kat suratkaba buat ucapan raya,aku pon poskan ah kat cni gambar raya.slama 4 thn duk ireland tak pernah anta pon gambar kat utusan.mls ah plak rsnye nk anta.ntah..
kat cni aku nk ucapkan byk2 maaf kat sume member2 samada yang masih jumpe ataupon dh ilang ke.kalo ade pape salah,aku mintak maaf byk2 sgt2...jangan biar aku bwk dosa aku tu kat akhirat nnti.huhu...buat ibu n ayah,natul syg korg sgt2.selamat beribadah dlm bulan ramadhan.n nak mintak maaf byk2 jugak kat ibu n ayah.time kasih sbb besarkan natul smnjak dr lahir lagi.jasa ibu n ayah,semoga Allah dpt membalasnya.=)
okle tu je kot..oo untuk kengkawan beseri,aku rindu sgt korg.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home