eh eh

Thursday, September 28, 2006

a change

rs mcm ade kehidupan baru arini.pas borak2 ngan osmet aku td,especially roque.hmm,think that i need to change,if not all at least sikit,jadik kuat balik mcm aku dulu2.
maybe btul ckp roque aku dh sia2kan byk ms idup aku sbb slalu igt sgt cerita2 lama.hmm yeke?ntah ah.hahah dh byk tahun ek roque?hehehe...thanks for reminding me.=)hope this ramadhan aku dpt cahaya dr Allah agar aku dpt lebih hargai idup aku n tak alpa dgn dunia.insyaAllah.

duk ngan osmet snipers ni dah lama dh.masuk 4 thn,rs happy sbb they know me very well.n aku rs cm family dh ngan dorang.maybe ade hikmah disebalik duk umah ngan org yang tak sama batch.skang ni dorang dh final year,thn dpan tinggal aku ngan liyana je ah duk umah ni.hmm sedey jugak..gonna miss them all!yeke?heheh..takkan ah....=P

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home