eh eh

Friday, October 13, 2006

escaping

alhamdulillah aku rs ok dh skit slps tension skit during these 2 days..ntah nape ntah aku cmtu.jarang rsnye aku nk tension2 ni.ms tensen tu rs mcm sakit.sakit kat otak smpi kat dada.hmm baru aku paham..btol lah Allah kata hati kite yang tentukan sume bkn otak.

bile aku dh selesaikan keje satu2 br rs ok skit.=)cabaran ramadhan..ms tgh ade mslh cmni aku rs rindu sgt nk call msia.nk ckp ngan ibu.tp slalu takde ms waktu siang.time aku ade ms je,msti dorg dh tdo.hmm..takpe ah weekend ni je ah aku tpon.

td daniel cite2 kat deidre psl btapa bestnye mkn kat msia.byk sgt makanan kt msia.perut aku gile grumbling ms tuh.uish tak aci,aku sorg je pose kt ctu.huhu..benti ah ckp pasal makan!tp btol ah msia ni ko nk mkn bile2 ms pon buley.pagi petang siang malam.lagi2 kat kl.kl=the city which never sleep.hmm..miss everything there excluding the immoral people.huhu

jap g aku nk makan kat luar ngan osmet.wuiyh..bestnye!lama tak mkn kt luar..dulu ade nawwar.this year die dah pindah umah.rs kurang orang plak.eh tp faezah ade..sm je perangai cm nawwar.lembut,sopan santun...auww..bisa gugur jantung..heheh.tatau nk mkn katne.alamak kalo aku mkn kat luar sure aku mkn byk nnti.eh takleh2 raya ni kna kurus skit.diet diet!heheh..oklah need to go.nk solat n pegi makan.nyum nyum!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home