eh eh

Monday, October 09, 2006

ujian

hmm..susah jugak ek kawen ms blaja.huhu..ade sorg member aku tu br kawen,pastu td die cite ah mslh die kat aku.sian ah..diorg tak cukup duit skang ni.umah yang dorg sewa dhlah mahal.duit scholar yang diorang dpt tak cukup nk tampung cost of living idup diorang.ye ah electric,tpon,broadband..oil lagi.gile byk.hmm...die kate duit die bukan nye cukup2 tapi tak cukup.ms kawen aritu diorang ade buat loan.sbb taknak ah guna duit mak bapak sgt.pastu buat ah loan yang kire byk gile bg aku.pfuhh..tatau ah bile leh byr.hmm duit skang ni tak cukup langsung nk byr loan tuh.cukup2 je untuk idop.hmm..sian sgt.kalo aku ade duit lebey nak sgt aku tolong die.tp aku pon sekadar leh idop je untuk org bujang.huhu..
skang ni die tgh usaha ah skit2 untuk jual2 foods.bgs ah ade inisiatif.aku respect ah ngan dorang ni.tabah gile..kalo aku kat tempat diorang tatau ah aku nk handle cmne.mesti cuak gile..=(
hmm..tu ah rezeki kite Allah yang tentukan.tak buley nk merungut sana sini.sbb itu adalah salah satu ujian yang Allah bagi untuk hamba2 Dia.hmm..

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home