eh eh

Thursday, October 26, 2006

raya

raya kali ni kurang best skit ah compare to thn lpas.nape ek?sbb aku tak pegi byk umah sgt kot.thn lpas byk umah aku pegi satu ari.kali ni kna g klas ah plak.tapi not bad.food sentiasa melimpah ruah.byk gile mkn.tp weekend ni ade 2-3 umah buat open house,bestnye dpt kumpul ramai2.byk gossip2 dpt dibongkar.hehehe
aku msk rendang aritu.pnat jugak ah nak tggu smpi kering.liyana buat lontong n kuah kacang.maedy msk daging masak merah.pastu diorang buat 3 jenis kuih.thn ni gile byk mknan kat umah aku.sume suke sgt nk msk itu ini.nnti liyana nk buat dadih.roq nk buat tiramisu!bestnye...
presentation bacteriology aku dh nk dekat dh ni.tp tak start g buat revision.huhu..ape aku wat ntah slama ni.heheh..lepak je ke?
thn ni aku br dpt 3 kad raya je...ahaha umah aku kna cursed ke?sume org tak dpt kad raya.agaknye sbb dh tua kot.hahaha...tua ek?eh mn ade..muda g ah.=)

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home