eh eh

Thursday, January 04, 2007

gerak2 kaki

aku mmg suke berjalan...menengok2 orang,pemandangan..tp somehow aku akan rindu sgt kat katil aku.rindu ngan duvet aku.pfuh..warm je.aritu g belfast ngan lin,nawwar n ain.saje2 berjalan disbbkan nawwar ade kete,sonok skit.kitorg bertolak kol 4 pagi dr galway.patutnye journey ke belfast amik ms dlm 6 jam.tp disebabkan kelajuan yang didrive oleh nawwar tidak disedari oleh dirinya dan juga aku,kami smpi kol 8 pagi.aku ngantuk gile pagi tu,sbb takleh nk tdo terpaksa teman nawwar jadik co-pilot.aduss..tak tahan gile ngantuk.

disebabkan demam boxing day masih tak abis,diorang sume bercadang utk pergi bershopping kat town belfast tu.bincang2 tak jadik g town,kitorg pegi ke junction one,30 minit dr city centre.
junction one tu kire tempat mcm factory outlet.barang2 branded yang murah2.
sume pon mengshoppingkan diri,kecuali aku.heheh
aku bukan kaki shopping,so aku tak berapa pandai bershopping.last2 sume org dh bli baju,suar n kasut.hahah aku je sorg yang takde pape di tgn.aku tatau nak bli ape sbnrnye.nk bli kasut,kasut dh ade.nk bli beg,aku bukan pakai.nk bli baju,takde yang berkenan.kalo bli nintendo wii aku nk!!!

bestnye kalo dpt bli.n ade byk masa buley main kan best.akan ku main smpi tak tdo.ingat lagik ms kitorg br bli ps2,aku ngan marisa gegile main.smpi tdo lmbt.sok nye main lagi..skang ni cm dh busan lak ngan game2 tu.n takde ms sbnrnye nk main.
sok aku nk g dublin,melawat dodot ngan ain.die cuti 3 bulan,n nk start keje dh.so aku pon nk g lawat die sblm die dh sibok.lepak2 dgn member skolah mmg seronok.kitorg suke bukak cite lama.gelak2 balik.kutuk2 balik.hahaha...
haa..kali ni leh aku basuh abis2 si dodot ni.ape ke hey layan mamat adam af2 tu?uish tak paham sungguh aku.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home