eh eh

Thursday, February 22, 2007

exam fever..adusss

maybe beberapa minggu ni aku agak tertekan ngan patho exam.dgn banyak yang tak cover,cuak yang mmg tak ingat punye ah.tapi aku rs bersyukur question yang kuar wpon tak sumenye aku jwb dgn terer,tapi buley ah.alhamdulillah..

pada saat akhir nk exam tu,aku buley ah tenangkan diri.rs mcm beban tu ilang skit.ntah ah..rs syukur yang sangat2 sbb Allah permudahkan segala2nya.rs mcm miracle je sbb hati2 kite sume Allah yang pegang so tak payah rasa takut.sume ni ujian kecil je kat dunia,ade byk lagi ujian mcm maksiat,nafsu sume tuh.fear to only Allah.=p
bile nk exam patho ni rs beban yang aku tak larat nk hadapi.mmg ah banyak dh exam aku amik,tapi patho ni lain skit.bebanan die sgt besar n sakit.sbb die basic medicine.agak berat at least utk aku kot.

pfuh bile dah lama berkecimpung ngan medic nih,aku rs cabaran hebat is ms ko exam.ms tu byk gile nk baca.baca je takpe.nk ingat tu.uish susah beb.lagi2 bile otak yang agak perlahan ni.ngahaha..takpe2 akan kuteruskan jua.Allah pasti bersama.yeay=)

aku perasan ah satu benda bile time2 exam nih.banyak gile kata2 gudlak dan doa dari member2 seperjuangan.sbnrnye mende ni amat penting untuk naikkan semangat n supaya kurang beban.bile rs dihargai,bile rasa disayangi.dulu aku tak penah perasan pon mende nih.bile org kate gudlak,aku rs cm,haaa ok..tapi skang ni aku rs sgt2 perlu untuk kwn aku doakan aku.maybe kalo doa aku tak diterima insyaAllah doa org lain yang mungkin lebey ikhlas akan didengar dan dimakbulkan.org yang exam ni biasanye akan dilayan lebey skit.excuse untuk tidak masak buley dipakai gune.bile tgh exam,member2 yang tak exam akan masak best2 bile ko mintak.yuhuuu!!

haaa lagi satu Allah sentiasa dgr doa org yang susah.manusia bile die dlm keadaan yang susah,diri akan terpanggil untuk slalu dkat dgn Allah.tapi kena slalu ingatkan diri supaya tak lupe doa bile hati tgh senang.rezeki ngan nikmat yang Allah bagi bebile je boleh kena tarik.masa tu kite sure terperanjat gile,sbb tak tersangka2 ape yang kite ade,ape yang kite paling sayang hilang secara tiba2.sbb tu penting time kasih kat Allah dalam apa jua keadaan.insyaAllah.
and skang aku still berexaming.doakan aku berjaya rakan2ku ...

1 Comments:

  • At Thursday, February 22, 2007 4:46:00 PM , Blogger an_naas said...

    aku suka entry nih =) Semuanya betul belaka. Bab exam tu..hehe...kdg2 rasa dah immune, tp..cuak jer setiap kali nk exam..kan. Yang pastinya, DOA adalah senjata dlm setiap perkara. Kenang lah keluarga, rakan2 dan umat islam di dlm doa masing2...
    * All da best pulut! rs lama lak x nampak ko..heheh

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home