eh eh

Tuesday, March 13, 2007

nak g jalan!!

skang ni aku kembali mendengar lagu2 sudirman balik.ms 1st year dulu aku mmg gile sudirman.skang ni smbg balik.lagu2 die sgt lah syahdu.heheh..aku mmg retro.
dah penat study umah ain,mlm tu aku balik umah buat keputusan tgk cite KAMI.penat,panas otak study.heheh study nye takde ah byk pon.main je lebey.tak sabo nk abis exam nih.dh lama sgt..pfuh..esok aku akan merdeka.ape aku nk buat sok ek?
nk pegi town rs mcm xde pape nk bli(duit pon ala kadar je ade).nk main game?hmmm..buley jugak.sok aku g bli kat town.main sorg pon sorg ah.sok kitorg start cuti 2 minggu.ngahahah..freedom at last!tp cuti pon assignment MI mcm tak start je lagi.aiseh...ngong btol ah.dahlah aku tak suke mende2 statistic ni.kalo kasik matematik ke,bombastic ke,lastik ke..takpe ah jugak
thn ni aku x g memane pon.hmm..busan ah jugak.rmi org berjalan,aku duk ah melayan diri sdri kat cni.winter x g memane,cuti easter pon xde plan g memane nih.rs mcm nk kuar dr galway je pas abis exam ni.tp takde plan ape2 langsung.nk lepak ngan dot kat dublin,die keje plak.nk pegi mana ni?takkan nk g salthill je tetiap ari.huish muak sungguh!!
hmm nk buat pe ek?makan eskrem bebanyak ah,ilang busan.huhu..

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home