eh eh

Tuesday, February 27, 2007

nangis

selama aku idup bape kali jugak ah aku buat org nangis.aku yang teruk ke orang tu yang kaki nangis?hmm...mari kite lihat antara kes2 yang aku ingat:

1.budak junior sblh bilik aku
satu bilik 4 orang.junior2 bilik sblh ni bising lak memalam buta ni.hehe takde ah mlm sgt sbnrnye.kol 12 mlm cmtu ah,lpas lights off.memekak plak aku rs.mungkin aku agak tensen kot sbb soknye nk exam.aku ngan cubemates aku 3 org lagi ni bape kali ketuk dinding sblh mintak diorang senyap.atas alasan nk study ah ni.tetibe tak psl2 aku g jerit kat diorang,"woi diam skit buley tak?kitorg ni nk exam sok"(ayat selanjutnye aku tak igt ah).ape ntah aku ckp.tapi aku takde ah kutuk ke ape ke.seingat aku,aku soh diam je.sbb yang bising ni sorg budak je.pastu tak lama pastu dh diam dh.tetibe member die dtg bilik aku,ckp kat aku member die nangis.haaa???
haii cuak tak cuak aku.aku terus g bilik die,pujuk die supaya tak nangis dah.ms tu keadaan jadik sunyi je.wohoo jangan salahkan aku beb.bukan aku sorg yang marah.member die ckp emo die tak stabil ms tu,rindu mak.sbnrnye die nangis tu ade kena mengena ngan aku ke x?aku kompius ah.

2.member satu cube(diani)
haa diani ni slalu jaga aku spanjang mrsm.kalo aku sakit ke ape ke,die ah org pertama yang angkat tangan nk jaga aku mlm tu.amikkan nasik kat DS.kire kawan susah mati ni(bukan die hard fan club).heheh..ms tu dh nk abis form 5.so gambar maktab dijual(gambar batch).aku seperti biasa poket slalu kering,mn ade duit.satu gambar rm 6.sebulan ayah aku kasik rm20.hahah abis ah duit.so kire aku mmg tak bli ah.pastu satu ari diani kate kat aku,
"jwa,aku nk kasik ko sumthing.tp ko kna terima ek!ko mesti amik!!nk ckp ke tak ek?tapi aku takut ko marah.jangan marah ek!!plisssss......"
"laa..nape aku nk marah plak?ko nk kasik aku sumthing kan?aku patut suke ah"aku jawab.
"alaa....tapi nnti ko marah"die tambah.tetibe air mata die gugur pulak.parah2....aku buat salah ke?
haih..mmg slalu aku marah kalo die slalu sgt berkorban untuk aku.suke susah2kan diri die nk buat tu nk nk buat ni utk aku.lelama rimas jugak.pastu last2 die ckp jugak,die nk blikan aku gambar batch tu.satu laki satu pompuan,so rm12.laaa.....

3.yon
yon kwn baik aku.satu geng.satu klas.deskmate..aku pon tatau angin ape yang dtg,tetibe gaduh.eh bukan gaduh..tak tegur sape pon kitorg ni.nape ntah?masing2 tak phm.mungkin ade ah tu kecik ati kat mende kecik2 nih.pompuan....aku pon sama jugak ah.agak lama jugak ah,seminggu.pastu dodot ckp,yon slalu nangis malam2 cerita kat die aku tak kwn die.eyyyyhh bukan yon sorg je nangis.aku pon nangis jugak ah.cume aku tak cite kat org lain.nangis tutup muke ngan bantal.heheheh..sadis btol.last2 nk exam aku g mintak maap dpan dewan exam.die peluk aku kuat2.huhuhu..best!!!!!sampai skang die ah yang sgt best

4.pora
member satu geng aku mmg kaki buli.ade 11 org dlm geng aku.sbnrnye bukan buli(ayat defense),tu namanye kutuk.alaa..biasa ah kalo ko dh kena kutuk,kutuk ah balik.kna paham adat geng sdri.ngahahaha..jahat.mmg sume org kena kutuk kow2.tapi yang paling kitorg suke main2kan was pora.sian...punye ah baik die nih.tp ciri2 untuk dibuli sgt nyata.sehinggakan ko tatau ayat borak ko ngan die pon berbaur buli.heheh..sat malam tu,pora nangis.aku cuit member aku..
"pehal tu weyh?aku rs die nangis"
"ntah...mn aku tau"
"uish siap tulis2 kat dinding tu,pecite?cube ko tgk skit ape yang die tulis kat dinding tu?"
(dinding mmg tmpat untuk menulis jika kebosanan)
mls nk cite panjang,slpas menemuramah akak pora kite tu,die kate die sedey kitorg slalu buli die slama ni.huish beruk terkejut ah sume kitorg ni.sume salahkan masing2.ngahaha...

mls nk cite lagi,nnti ah...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home