eh eh

Wednesday, March 21, 2007

tak bz

td aku tetibe rasa sebak pulak lpas mak aku hanya jawab 'OK' replying msg aku.mak aku msg2 ngan aku td,ckp pasal clinical attachment aku nnti n kete br yang die baru bli.tp aku tgh bz td buat assignment MI tu.otak aku agak penuh td concentrating.byk mende nk buat statistics tu.dhlah aku tak suke sgt statistics nih.aku reply jugak msg2 mak aku tp lambat sbb terlupe je nk reply.last2 skali mak aku pon dh mls nk reply.die tulis punye ah panjang2,aku balas pendek2 je.
pas mak aku ckp 'ok' je,aku terus tersedar,yang mesti mak aku kecik ati.

n aku pon terpikir waktu tu.kalo dh keje nnti mcm mana aku nnti,if aku byk sgt keje takut je aku akan takde ms untuk family.mcm td tu,bukan sengaja aku taknak bls msg mak aku,tapi aku mcm tak terpikir pentingnye utk bls.hmm..risaunye nnti bile dh ade family ape yang kite slalu impikan untuk family tak terbuat akhirnye.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home