eh eh

Tuesday, March 27, 2007

abis keje

arini sungguh lah best cuacanye.aku tak tgk pon kat luar panas.sebab seharian duk dlm bilik.tatau pon kelas SPM dh start pagi ni.so aku pon missed 2 jam klas tu.tp takpe ah,aku tak nyesal pon.hahah..
br je anta assignment Medical Informatics td.perghh...alhamdulillah lega.wpon takde ah segempak mana kitorangnye keje,tp aku berbangga jugak aku berjaya menghabiskannye.partner aku buat assignment ni juaidy seperti biasa.sbb kan nama ayah kitorang sama terpaksa ah aku slau dgn die slama 6 tahun ni.adus..kekadang aku banyak ah merungut sbb setiap kali ade keje kena wat,aku buat ngan juaidy lagi.ngahaha...jangan marah ek juaidy.
ms dlm progress buat MI ni awal2 tu aku agak gelabah jugak.mana tak nye satu ape pon aku tatau.blur gile bile duk dlm lecture blaja statistics ni.bile dh buat takde ah susah sgt.patut ah gloria slalu ckp,bile ko dh buat br ko nmpk stat tu cmne sbnrnye.
cuti 2 minggu ni juaidy ntah bape kali pegi belfast jmpe tunang die.ade gak kekadang tu aku bengang sbb tiap kali nk buat keje,die xde kat galway.aihhh..masa tu aku pon ckp dalam ati,orang lain pon bercinta jugak.huh...oo balik summer ni die kahwin dh.pasni lagi ah die akan naik ke belfast jmpe isteri die.aduss..jangan ah soh aku buat ngan die lagi bile die dh kawin.
hahah..tapi bile aku jmpe die bincang pasal keje yang nk dibuat.tak sampai ati lak aku nk marah ngan muke kesian die tu.nasib baik ko buat keje,juaidy.kalo tak mesti aku membebel.ngahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home