eh eh

Wednesday, April 18, 2007

weather best

terasa best arini.aku pegi clinic pg tadi dgn tak rushing2,n clinic arini best.pastu tghari ade tuto ngan prof.aku agak gembira sbb aku leh jwb soklan die.ye ah aku ingat first time attach ngan prof,cuak gile.ms die tanye aku soklan,nmpak sgt muke aku gelabah yang mmg takleh nk jwb.prof pon kate,"hmm its ok,i let sumbody else to answer my question since you look under stress".
wakaka malu gile aku ms tu.haha buat bodo je ah.lelama,aku rs best je prof rupenye.ntah pape ntah aku nk takut ngan die.huhu

ms on d way balik umah,aku nmpk sorg nenek tua mcm lost tatau nk g mn?aku tanye die,are u ok?you seem lost.sian die..pastu aku pon bawak die ke jalan keluar.hehe takde pape sgt pon.tapi tatau ah perasaan lpas tolong nenek tu sgt best.rs mcm puas.

sok aku ade MI exam.yang aku pon sgt blur.ape ntah aku blaja.hmm..ape ah aku nk jawab sok.duk sblh etul ah,leh bincang2.aku pon tatau nape exam tu smpi 4 jam.ape yang nk dibuat ntah lelama.sakit pinggang aku duk lelama.mau kna DVT kang.bantai je ah.if tatau aku tanye je org sblh aku nnti.hehe..itu bukan meniru,tapi berbincang.mana sama.heheh

galway dh makin panas lately.bestnye tgk matahari.takyah pki baju tebal2 dh.buley jalan2 town slalu.skang ni musim exam.sume org ade exam,final year start sok.smoga berjaya osmet2ku.hehe cm aku tak exam je.aku nye exam bulan 5 nnti.pastu assignment spm x start lagi.mls tol ah mende2 assignment ni.blur btol.nasib baik grup spm aku ni best.ogrupmates aku sume berkaliber n dedicated bile buat keje.aih..tetibe terasa nk minum java plak.sedapnye minum panas2 cmni.hmmph..eh aku kna start study for MI ni.caiyuk2!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home