eh eh

Wednesday, May 02, 2007

program summer

ade masalah yang buley diselesaikan.ada jugak masalah yang tak payah nak selesaikan.sbb die akan selesai dgn cara berdiam diri je.lama2 benda tu selesai sdri.buat ape nk pening2 pk.moh kite diam je n fokus dgn idup yang seterusnye.thanks to those frens yang tolong aku pk kan masalah2 aku slama ni.terutamanye cik mardiah kite.ngahahah

tetibe lak farah soh aku join buat keje untuk program anak angkat ganu nnti.aku sbnrnye agak malas nk join mende2 ni.ntah nape ntah?hmm maybe terasa diri dh tua kot.ngahahah...bagi ah peluang adik2 plak yang join.

kalo tak join kang liyana marah aku.huhu...baik puan.agak lambat diorang start plan program nih.tapi aku yakin barisan2 kepimpinan yang dipilih kali ni buley buat keje.so aku tak takut sgt.sponsor pon insyaAllah senang nk dpt memandangkan org2 politik ni nk pancing undi.kite gune ah duit depa untuk kemaslahatan rakyat.nghehehe...

aku akan uruskan psl health promotion dealing with hospital kat sana.supaya masyarakat sedar akan kepentingan kesihatan nih.hmm masa tak banyak dh ni.aku sibok ngan spm nye project,nk exam lak ni.ketas keje project anak angkat kna start dr skang.caiyuk2!

program anak angkat ni mmg ah sonok.tapi lelama ko rindu family ko sdri.huhu...balik msia ni aku nk jmpe mak angkat aku kat kuala krai tu.uish lama gile tak contact.ngahah derhaka ke?takde ah sgt..

sbnrnye aku cadang nk keje ngan mak etul buat research pasal diet.busan2 aku kat msia tu,buley ah bekerja skit2.wpon aku takde ah terer sgt statistics gune spss ni,tapi kalo basic2 tu buley ah.mak die consultant kat IMU.mak die dh kasik green light untuk aku tolong.tapi aku mls nk ulang alik bandar baru bangi tu sbnrnye.agak jauh ah ngan umah aku.huhu..tgk ah nnti

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home