eh eh

Sunday, May 13, 2007

main

tak best btol ah aku main arini.takde motivasi.arini aku agak kurang stamina sbb rs cm nk demam lak.tu yang main cm ntah pape je.badan aku tensen kot wpon otak aku tak sedar.aku tggu smpi 2 minggu lagi br main.first sbb kecederaan jari n lutut aku.kedua sbb aku nk exam.ngahaha..tak reti2 nk exam.org lain sume duk menelaah,aku plak main smpi kol 10 mlm.wahahaha

sonoknye dpt main..rs puas!lagi2 sbb sume org main ngan serius.n org2 yang main sume ganas.wahaha cabaran utk aku menyiku n menolak org.wakakak...sian sape2 yang pernah terkena.smlm court licin.haha terpaksa ctrl pergerakan takleh nk break.disbbkan tak dpt mengawal kelarian aku,aku telah jatuh tersungkur mcm buah nangka.keskeskes..nsb baik suar aku tak koyak,tapi lutut aku plak luka.plik..plik

arini plak nsb baik aku tak jatuh tersadung 2 kaki,sani n zilah.uishh kalo aku jatuh td,hmm alamatnye mmg tersembam jugakle.hahaha..ganaih beno kome main.huhu tu yang sonok.tadi disbbkan bengang sbb sani rampas bola dr tgn aku,dgn tak sedarnye aku telah menolak die sbb bengang sgt.huhu pas dh tolak tu aku tersedar.heheh sorry ek sani.eh doctor sani...

rindunye nk main ngan kome sume lagi.minggu dpan aku takleh main.minggu depannye tu br bley.itu last ah main pastu balik msia.sedey ah plak tak dpt main lagi.lagi2 sani dh nk balik kedah for good.keje kat sana lak.aloooo...sedey2.huhuhu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home