eh eh

Thursday, September 13, 2007

update

dh start pose.heheh kali ni aku nk turunkan skit berat badan.hmm..takpe ramai je yang nk support aku kali ni.sbb ramai yang nk join berdiet skali.dak2 umah tahun ni dh orang lain.sbb rok,marisa n maedy dah pon grad.dh dpt gaji tak reti2 nk blanje gue ek?

aku tau marisa ngan rok msti sgt rindu kat aku.hahah...takpe2 sabar.nnti korg jmpe ah aku weekend2 nnti.ngahaha...=)jom bukak pose kat luar nk?korg blanje.

kat umah tak masuk tenet lagi.haha sume org kat umah agak depress dgn takdenye tenet.balik umah tatau nk buat ape,nk blaja takde mood lagi.hmm..tu yang aku tdo awal je tetiap malam.banyak nk kna selesaikan balik ni,bayar duit tu,duit ni.nasib baik suit elaun nk naik tahun ni.huish ganas ah kjaan.byk btol duit.sampai 97% die nk naikkan.huhu njoy ah sume org dgn duit yang melimpah ruah tu.aku nk save ah duit tu.kalo buley aku nk save 50% elaun aku tu.khas untuk kegunaan masa dpan.hmm..nk bayar duit umah kat msia lagi.

kakak aku kawen 12 january nnti.aku takleh nk balik msia.ade exam on 11 january tu.hmm takpe ah.aku kasik duit je ah sbgi hadiah.tapi takpe aku ni kan org yang takde perasaan,so aku rilek je tak dpt balik pon.hehe

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home