eh eh

Sunday, May 27, 2007

cuti oh cuti

sunyi plak umah ni rsnye time2 cuti dh mula.aku ade mcq medicine sok.huhu ape ntah aku buat bape arini.g town,main basket,main bowling,layan japanese movie,layan cite2 melayu..
idup cmni best jugak ah sbnrnye.wpon tak abis g exam,tapi aku dgn sukerelanya mengannounce kpd diri aku yang cuti sudah pon bermula.wakaka..

tenet ni tak elok plak 2-3 arini.ntah ape kene ntah dgn wireless ni.haih..malas aku nk layan dh.busan ngan ntl ni.ade je mslhnye.bape kali dh aku komplen kat ntl tuh.jenuh die dgr sore aku je komplen agaknye.hahah padan muke ko.sape soh buat hal.thn dpan kitorg nk tukar broadband ah.

dh nk balik msia nih aku tak bli pape g untuk family.hmm malas ah rsnye.takde mood nk membeli belah.aku blanja kat msia je ah.blanja makan reramai ngan sanak saudara pon best gak.hmm..blur nk bli ape utk diorang.

balik ni aku buat attachment kat hosp selayang.buat kjap je 2 minggu.ahah malas ah lelama.nasib baik ade kak aisyah kat situ.ade gak kwn.busan ah sorg2 je kat ctu.seminggu pas balik je aku kna g terengganu n klantan.uruskan pasal anak angkat slot kesihatan tu.huhu aku cm takde mood lak nk g mende program anak angkat tu.ntah ah...
thn ni ina,nawwar,hana,juaidy,etul kawen.woaaa byknye budak batch aku.hahah...elok ah kawen.huhu..maknanye kengkawan aku adalah dikalangan isteri2 org ah ni.ahah..

ape plan aku ek balik msia ni?hmm aku nk minum teh ais first skali,pastu makan char kuew teow.pastu aku nk bawak adik aku g aquaria.pastu aku nk bli kain buat baju.hahah..pastu aku nk lepak2 ngan kucing aku.lagi?hmm ape ek?hmm..ntah.heheh asalkan balik msia,nnti aku pk lagi.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home