eh eh

Friday, May 18, 2007

Allah..

alhamdulillah hari ni n pagi ni Allah bagi aku sesuatu yang aku sgt2 bersyukur.aku dpt satu kesedaran yang sgt bermakna dlm idup aku.alhamdulillah buat kwn2 yang byk tolong aku dlm memperbaiki diri ini.insyaAllah aku akan cube yang terbaik.to marisa thanks for the advice,aku sgt terkesan.semoga Allah memberi pahala dan rahmat untuk ko.ukhuwah fillah!!!=)

syukur pada Allah atas nikmat iman yang diberi.atas nikmat manisnye iman dan ukhuwah.alhamdulillah atas segala2nya ya Allah.

buat kwn2 aku,aku harapkan sgt doa dan panduan dr korg sume.=)
tahniah buat marisa,roque n maedy yang dh berjaya jadik doctor smlm.aku ngan liyana sgt2 bangga ngan korg.praise to Allah...aminn.jom kuar makan?hehe..doakan untuk aku n liyana plak pasni.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home