eh eh

Tuesday, September 11, 2007

balik

dah bape ari aku balik ireland.memula rs malas sgt nk balik galway..tapi bile dh smpi cni jmpe osmet rs lega skit.gembira balik.=)

balik msia kali ni boleh thn ah.takde ah busan sgt.dlm seminggu banyak kali jugak ah aku kuar.n balik kali ni aku banyak lepak ngan budak2 beseri.lama tak jmpe dorang,byk gile gossip2 yang menarik kuar.terasa umur dh meningkat bile jmpe diorang sume balik n bukak cite2 lama,terasa dh lama sgt benda tu sume berlalu.

overall aku suke ah summer thn ni.but ade satu je yang aku paling tak suke.n menyebabkan aku rs mmg nk sgt balik ireland supaya takyah jmpe dh org tu.haih..nape ah die susahkan idup aku?malas dh aku nk layan die.knape ek die suke sangat nk sakitkan ati aku?aku dh penat...aku nak lupekan die terus dlm idup aku.bley tak jangan contact aku lagi?sbb aku dh sgt benci ko...bengang ah.penat...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home