eh eh

Tuesday, May 13, 2008

tag tig tug

kerana di tagged oleh encik jawa,aku pon buat la mende ni.=)


7 random facts about me:
-anak ke 3 from 5 adik beradik
-akan order teh ais setiap kali mkn kat luar
-obses ape2 je makanan yang ade coklat
-tak suke dgr org membebel lagi2 yang high pitch
-suke org yang klaka+senyum slalu
-lambat jawab soklan org bile ditanye..(sbb aku pk dulu or aku mls nk jawab..heheheh)
-boleh jadik pendengar yang baik....eh bley ke?ntah..ye kot =p

7 things that scare me:
-exams
-lightning
-drowning?
-ayah sakit
-high expectation from others
-scared of having high hopes?scared of not being able to deal with such situation if tak dpt ape yang aku harapkan...
-tak mintak maaf n time kasih kat ayah n ibu sblm aku @ diorg pegi dulu

7 random music at the moment:
-warkah- bau
-the zikr-dunia baru islam
-hijjaz-permaisuri hatiku
-ungu-aku bukan pilihan hatimu
-oh carol-neil sedaka
-i just call to say i love u-stevie wonder
-ungu-cinta dalam hati

7 things I say the most:
-ahhh
-hahah...blah ah ko
-ingat best sgt ke?
-ape kejadah ntah
-bile org ckp"muke bley tahan ah jugak"...aku jawab"oo abistu ko tahan je la ek"
-bongek!!
-korg penah tak....

7 things I treasure the most:
-sluar buruk aku yang asik pki kat umah kt msia
-friends especially beseri
-bilik ni
-komik detective conan(byk gile kat umah,smpi ayah soh buang)
-komik utopia+kreko
-butlers chocolate
-childhood


7 "first time" things I ever did:
-panjat pagar ms kat taylors ngan matrik..uish2 teruk
-tipu warden(eh ...byk kali sbnrnye,huhu bley ah dikira jugak first time)
-seminggu menangis lpas ijul meninggal
-jahit baju sdri
-aku terjumpe linda AF,aku g salam die n ckp"sy bykkkk sgt abiskan kedit undi kak linda,kak linda tau x?"(padahal aku tak penah pon undi die..huh..mengabiskan boras jo..heheh)
-main kompang utk org kawen ms form 3.dptla rm5 setiap umah.paling untung ms musim org kawen.ms tu kitorg 3 org je pompuan lain sume laki.best sbb dpt mkn nasik org kawen slalu.
-tumbuk kawan lelaki aku ms darjah 3?hahahah...lawak2

aku tatau la nk tag sape.blog aku ni ade bape org je yang leh view pon.tak yah la ek.huhu..

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home