eh eh

Tuesday, April 15, 2008

lets see how nerdy u are?

hahah jahat gile plak rsnye gelakkan psl kisah 'percintaan' sorang budak ni kat forum yang aku slalu baca.antara ayat die...

"aku sayangkan dia...sayang lebih dari seorang kawan...dahulu,dia pernah mempunyai seorang awek tapi dikecewakan sebab dia tak ada limpa dalam badan.hanya kerana suatu kemalangan, doktor terpaksa buang limpa tu...maknanya dia tak boleh membuat kerja yang berat sebab nanti dia cepat penat... dia ceritakan kepada aku semua tu takut aku tak dapat terima keadaannya yang sedemikian...tapi aku tak kisah..aku boleh terima apa pun..walau dia tak ada limpa."

tak smpi nk gelak sbnrnye.tapi mcm klaka.hehehe percintaan limpa la pulak.huhu ntah pape je budak2 skang ni.kalo budak tu cite kat dpan aku,msti aku tahan gelak je,ayat yang die guna tu kot yang aku rs klaka.

btw,aritu pas buat report aku melepaskan busan dgn tgk cite sindarella yang liyana kate best tu.aku pon tgkla...dh abis tgk terasa cm pelik plak ngan ayat2 orang skang ni.ade certain2 word yang kekdg aku tak paham.mcm ayat2 mat rempit plak dh kekadang.ayat2 kunun macho+mcm best+cool beb.=p

balik msia along aku paling byk guna ayat2 'mat rempit' tu.ade masa cm aku tak paham sgt die ckp ape.maybe aku nerdy?hahaha..tak kisah.nerdy pon nerdy la.aku tak kisah tak ikut arus zaman ke,tak up to date ke.aku takmo pon.maybe sbb dh duk cni lama jugak,aku nye otak still mcm ms 2003.heheh..

antara ayat2 along aku,yang aku rasa mcm pelik,sbb die yang pki kot.sbb die dh 28 tapi mcm jiwa muda,heheheh....

'aku tak bley blah siot tgk die tu'
'arghh mengebang plak ko ni'

tak ingat ah ape lagi ayat2 die.kna dgr die ckp br aku ingat.heheh...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home