eh eh

Monday, March 31, 2008

menang!!!



alhamdulillah..yeay!kitorg menang netball game in cork last saturday.farah tpon aku rabu lpas,nk komfemkan aku leh main ke x,aku ckp aku on je.tapi agak cuak sebenarnye,sbb kitorg berlatih skali je itupon 2 bulan lpas kalo tak silap.lpas tu masing2 dh bz,exams,holiday...
so from castlebar,aku balik galway dulu rehat2 jap,mlm tu kitorg bertolak pegi cork naik kete.liyana drive.cayalah beb.hehehe..takpe2 aku sbgi co drver akan simpan kenangan2 ko tu dlm otak aku je ok?aku ngantuk sbnrnye dlm kete sbb mlm sblm tu aku tdo lambat sgt nk siapkan presentation aku yang hampeh kat castlebar hosp tu.aku main bantai je ckp ape2,last minute prep..hahaha sesuke ati aku je.

game kat cork tu byk cabaran.weather berangin mcm taufan.bola baling ke depan melayang ke tepi plak.ujan mmg tak ingat ah.kjap2 benti for break tggu cuaca ok.sejuk mmg takleh thn btol.sakit tulang2 aku.

kitorg lwn 5 teams.won all the matches.pastu masuk final lawan ngan belfast.ergh..mmg dasat permainan kitorg,byk kisah2 yang akan aku ingat smpi bebile.hahaha...aksi2 gaduh,bengang+keadaan tegang,sedih sume ade.tapi aku mmg pelik,tiap kali mana2 team lawan ngan galway team msti ada injury.mungkin ganas sgt agaknye kitorg main.hehe.
aku pegi main dgn perasaan,"takpe ah kalo kalah pon,mmg kitorg tak berlatih".tapi bile dh start main first game tu aku kompiden skit.wpon aku tau among all the 7 players,aku la yang paling hampes skali.hahahah...diorg sume mmg player.aku br nk blaja rules.hahah mmg amateur.aku rs agak restricted main netball ni sbb skit2 kena jerit 'CONTACT'!!slama ni petang2 kitorg main basketball je mana penah main netball.mmg kaku skit.tapi atas tunjuk ajar farah,aku rs adelah improvement skit.

overall,mmg sgt best!!lagi satu yang paling best,pom pom girl galway.mmg sgt memberi smgt.buat liyana n hani thanks kerana turut serta memberi sokongan.

p/s:aku br ade 2 medal je.satu badminton(tu pon naib juara beregu galway) n satu lagi netball ni.tapi dh tua skang ni.heheh tak byk opportunity nk main dh.

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home