eh eh

Sunday, March 02, 2008

setiausaha

alin, nawwar n aku

hani n aku


pinah,mira,hani,aku n ain

aku ade personal secretary.wpon aku tak kaya tp aku mampu ade secretary,sbb die buat keje sukarela.die adalah liyana.aku kna ade secretary untuk membantu aku uruskan idup aku.hehe.

diorang kate aku ade dementia.aku gelak je.sbb orang kate aku slalu lupe byk menda2 yang berlaku or akan berlaku.cthnye...

1.bile orang marah@tegur aku,siapa die@ape yang die marahkan pon aku tatau.
2.tarikh2 talks,party,ape2 je la
3.aktiviti2 yang aku buat ngan sesape,aku tak berapa igt sape yang ade kt ctu.
4.masalah2 yang penah aku lalui
sbnrnye,aku tak lupe pon menda2 tu,aku cume tak masukkan input tu dlm otak aku, cmne nk igt?huhuhu...

marisa:pulut,ko ni makin ilang memori ah.ko knape ek?deteriorating ke ape?dementia ah budak ni
pulut:aku mn ade deteriorating.aku mmg cmni ah,tak igt byk menda.tak caya ko tanye liyana,die ikuti perkembangan aku.kan liyana?
liyana:(senyum kambing)aah die mmg cmni ko tatau ke?

haaa setiausaha ni byk bantu aku.igtkan n bgtau ape yang berlaku skang ni kat galway ah especially,sbb kalo hal dunia aku slalu bc suratkaba.n biasanye bab tu aku yang paling terer dr die.give n take ah kirenye ni.setiausaha ni slalu sound aku bile die bukak balik cite2 lama,aku slalu ah tak igt.msti aku ckp'eh yeke?aku pnah ckp?eh yeke?die ckp cmtu ke kat aku?pastu aku kata ape?'hahahhaah...

tak baik ah korg kate aku dementia weyh.aku ok pe.bukan aku xnak igt mende2 tu,aku mmg dh train otak aku cmni.kalo dulu sblm form 3 aku orang yang sgt emo,low self esteem,sume yang negatif tu aku la tu.pas masuk mrsm aku ubah totally diri aku.jadik orang yang lebih kuat, emotionally maksud aku.dulu aku sensitif,lelama aku fed up ngan perangai sdri.jadik aku pon jadila mcm skarang.inilah hasilnye.heheheh

so bile aku tak ingat tu sbb aku mmg slalu tend utk lupakan benda tu supaya otak aku leh pk menda lain.lelama aku jadikla orang yang takde perasaan.aku tak heran bile orang slalu tegur aku,kate aku takde perasaan ngan ape2 yang berlaku.aku tak sedih bile sume org sedey,aku x marah bile org kutuk aku,aku buat tatau bile orang perli aku.huhu...

dulu setiausaha aku adalah nawwar slama berthn2 lamanye.byk mende ah die remind aku,psl exam kat mn n bile,keje skolah ape yang ade,bile dateline assignment.hahaha..aku tak soh pon die buat sume tu utk aku,tp die ikhlas...eheheh thanks ek nawwar.tp skang die dh kawen plak.sib baik liyana cepat2 isi tempat kosong tu.mcm isteri plak ek liyana?wakakaka...sbb tu la liyana slalu panggil aku 'abg'.ahahahah...sbb die bak isteri solehah yang jaga suami die.bgs2...berlatih smpi terer.kekekek..

liyana:kalo ko kawen sian suami ko,kalo tak igt tarikh anniversary.msti suami ko kecik ati kalo ko tak igt ape yang die ckp.

hahahaha...takde ah kot.msti la aku usaha igt untuk suami yang disayangi.heheheh(gedik plak)

kesimpulannya,aku bukan dementia.aku tak suke pikiran aku serabut.aku kna tenang supaya aku buley berpk dgn lebih teliti untuk perkara2 yang seterusnya.sekian =p


5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home