eh eh

Sunday, February 03, 2008

ceritera




aku dh quit jadik pelakon tambahan.sekarang melebarkan sayap utk menjadik director plus editor.uish kerja berat tuh.jangan memain.setelah berjaya mendapat tempat kedua dlm oscar award smlm,aku ingin meneruskan kerjaya ini lebih jauh lagi.aku taknak jadik pelakon...penat.aku sanggup menjadik doctor rather dr jadik pelakon.

smlm masa tayangan muvie snipe lawn,aku cuak gile takut penonton tak dpt menerima idea bernas kitorg.maklumlah bak kata hani,otak org pandai susah nk dipahami.so aku tak kisah kalo org tak paham.kitorg snipe lawn mmg cuak gile sblm tayangan.terasa muvie yang telah dibuat sgt low class skali,wpon pelakon yang kami gunakan adalah terdiri drpd barisan pelakon2 handalan.tapi masa tayangan tu,sorak jerit dan ketawa penonton memuaskan hati kami.legaa...org dp terima.

cite seram comel yang kami hasilkan ini adalah titik tolak kejayaan aku.slpas ini aku pasti jadik lebey terkenal sbgi pengarah terulung era ini.tp ape yang membengangkan aku adalah acara finishing muvie ni utk pasaran dvd mengalami masalah teknikal pulak.tatau nk buat cmne.byk cara dh aku buat.die takleh nk save gak dlm cd ke,pendrive ke even dlm comp pon.tp takpe...pikiran positif.aku akan usaha lgi.takkan la nk jadik kenangan je....???haaa???

maaf kepada peminat2 lelaki.cite ini tidak dpt ditonton oleh kalian.jangan risau...jika ada umur yang panjang akan aku usahakan cite baru yang dpt kalian saksikan.heheheh..


7 Comments:

  • At Sunday, February 03, 2008 1:58:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    pulut...asik nengok gambo2 pulut ngn lyana, hani n da geng ja, bla plak muke pinah nk masuk skali.haha...sementara itu(by the way) skalung taniah n shabas diucap pada tuan diktator, eh silap tuan direktor.eh silap lagi puan direktor, eh bkn cik director.. hehe..maap..

     
  • At Sunday, February 03, 2008 4:29:00 PM , Blogger pulut said...

    alamak cik pinah,bukan taknak letak gambar kamu.jangan risau wish kamu pasti aku laksanakan secepat yang mungkin..=p

     
  • At Monday, February 04, 2008 12:33:00 AM , Blogger Che'Cak said...

    Wow!!!great...nak tgk...yes, aku pon lebih rela dapatkan the 'DR' dari jadi pelakon..hehehe...
    cukuplah sekadar jadi pelakon layar di pentas dunia. Aku tak bercadang nak masuk bertanding la...;)

    Cheers
    (p/s:aku pon baru je allow to anyone for my blog. what a coincedence)

     
  • At Monday, February 04, 2008 12:49:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    cik pulut@my boss@my co-star..anda mmg hebat!witout u sape lah kami..tp cik director,duit mnng oscar award tu g mn?masuk dlm duit umah laa..hahaha

     
  • At Monday, February 04, 2008 1:15:00 AM , Blogger fAraHnaDiaH said...

    Seronok tgk citer korang tu. Fair play to snipe lawn!

     
  • At Monday, February 04, 2008 9:24:00 AM , Blogger pulut said...

    checak:im not allowing everyone muja.hanya kamu2 yang buley access ni sahaja yang aku allow.kamu sume masih warga2 terpilih..hehe

    hunn:duit tu aku bg org yang lebih memerlukan,iaitu aku.heheh...

    farah:tanpa kamu yang mennganjurkan,kami snipe lawn takkan menang oscar itu.thanks!!!

     
  • At Tuesday, February 05, 2008 8:43:00 PM , Blogger aida said...

    ahh..diam la kau!!!!!!!! =P

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home