eh eh

Thursday, January 10, 2008

engagement

gambar along bertunang aritu br smpi td.ibu anta lambat die kate sbb takmo aku tensen2 bile tgk gambo2 tu.erk...

pergh cantiknye kakak aku.umah aku jadik maroon pd aritu.sume pakai maroon,satu family.wpon aku takde ms die tunang 2 minggu pas raya aritu.tp ade skit je ah contribution aku.pilih baju tunang tu ngan die n hadiahkan die tudung tunang tu skali.rs part of family la jugak.

mekap die cantik.aku slalu ingatkan die suh amik org yg terer skit byr lebey skit pon takpe.cantiknye dieeee....aku slalu rs inferior kdg2 kalo kuar ngan along n angah.sbb diorg cantik.n kalo aku kuar ngan one of them ade je kwn2 diorg ckp "eh lainnye adik ko,gelap skit compare ngan ko".erk...haa ye diorg cantik.ckp je la.busan aku.along slalu je pujuk aku balik,

"ko cantik jugakla natul.gigi aku tak cantik,tak mcm ko.ko sweet."die ckp smbil senyum.

hahah takpe la.takyah nk amik ati aku.aku ok je.dh biasa =)

sok angah nikah@kawen.ye skali lagi aku takde.takpe ah aku paham abang zul susah nk dpt cuti.kesian die ms dtg umah aku,tanye aku ok ke tak ngan tarikh kawen die tu.takkan aku nk kata tak boley?aku angguk je la.

byk gile events dlm family aku yang aku takde spanjang 5 thn ni.kadang2 rs mcm dh tak knal sgt sedara mara.yang rapat2 buley ah borak2.kalo yang jarang jmpe tu,hmm terdiam je lah aku.dhlah aku tak byk sgt ckp ngan sedara mara.

aritu along aku tanye np aku tak reply msg die?hahah aku ckp...

"ahhh..mls nk balas.aku ngajuk ngan ko.aku tpon ni pon sbb taknak ibu ingat aku ngajuk ngan family".

"laa nape plak?"die ckp.

heheh..best tak ayat aku?takpe dun worry ngajuk aku tak penah lama.sape lagi ah aku ade selain dr family.

oklah 2-3 ari lagi aku tpon angah tanya cmne wedding die.mls nk tpon sok.sok aku nk tdo lelama.

p/s:nnti aku upload gambar kakak aku tunang tuh

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home