eh eh

Tuesday, December 18, 2007

alamak..

hahaha klaka2..lpas bape lama aku tggu nk ckp ngan bf zai,akhirnye tercapai impian.ahaha saje je,takde ah impian sgt.saje nk main2kan zai.kitorg slalu reka ayat2 ape nk ckp setiap kali die tpon.tp aku tak pnah dpt angkat tpon.sume dh pnat ckp ngan die.aku je blom.so mlm td osmet2 aku ni memberi penghormatan untuk aku yang bercakap dgn die.hahah eh aku tak rampas,aku ckp ngan die dpan zai smbil diperhatikan oleh sume budak2 snipers...hehe tak saba nk tggu aku ckp ape ek?ok2 korg dgr ek ape aku nk ckp kat die...jeng jeng jeng..

aku pn angkat tpon bile tpon berbunyi.heheh..dgn memberanikan diri...

pulut : hello
bf zai : hai sayaang..
pulut : eh takpe ah zai ko je ah ckp ngan die..
zai : ckp je ah...xpe..
pulut :erk takpe2

ahahah aku sbnrnye terkedu.sorry ek zai saje nk sakat2 ko.takpe ah aku taknak ckp ngan die pon.keskeskes...=p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home