eh eh

Saturday, December 01, 2007

masa dulu....

dulu ms kat mrsm beseri...

aku tak g skolah smlm.allergic reaction sbb aku makan naproxin.ms tu aku br tau aku takleh makan nsaids.cikgu hassan ckp die akan pilih 3 org dlm klas kitorg untuk pegi hari bumi kat mrsm taiping.cikgu akan pilih 3 org tu berdasarkan result test bio yang br kitorg amik.

soknye cikgu announce nama yang terpilih.huh x sangka plak nama aku termasuk skali.dulu sgt suke keluar skolah untuk pegi mana2 lawatan.sbb busan duk asrama kot.huhu..terkejut jugak aku bile aku dpt pergi padahal aku rs test aritu aku buat takde ah best sgt.

bape hari lpas g taiping,cikgu kasik balik paper ujian aritu.aku tgk aku dpt B je.aku pon dgn berhati2 survey markah org lain.eh?aku bukan top 3 untuk ujian bio tu.tapi knape aku dipilih g taiping tu?

abis klas aku jmpe cikgu,tanye knape aku cikgu pilih aku.hahah bunyiknye mcm tergedik jugak ah.tapi biasa ah budak skolah,ngade2 n aku pon termasuk dikalangan org tu.heheh =p
cikgu hassan diam je ms aku tanye,pastu die pandang aku n ckp....

"sbb sy rs ade sumthing pada awak yang buat sy pilih awak"

aku pon balik bilik dgn tersengih2.hehehehh...

kesimpulannye,aku nk ckp yang sgt penting untuk kite dihargai.smnjak die ckp cmtu aku rs sgt semangat untuk blajar subject die wpon aku tak pandai sgt.aku bukanlah top scorer kat skolah.tapi takpe,aku tetap gembira blaja masa tu.aku kagum ngan cikgu hassan tu sbnrnye.

haha kalo nk diikutkan rmi gile org tak suke die.perangai die sgt pelik,suke buat lawak yang aku akan gelak smpi sakit perut.suke ngorat cikgu2 pompuan yang lalu kat klas masa die tgh mengajar.suke carik attention org lain,suke buat benda2 pelik yang cikgu2 takkan buat.heheh..sgt klaka.
member aku slalu ckp,aku sorg je ah yang suke die.ada time yang die ajak borak2 kat bilik die.n die akan bg byk motivasi kat aku,soh aku baca buku2 die kat atas meja tu.hmm best2..rindu plak kat die.aku harap satu hari aku akan jmpe die balik n nk ucapkan byk2 terima kasih kat die.=)

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home